Damn Satire ♥







Hi followers .Today aku nak story pasal mama&papa aku perli aku . Ohh damn ><Story dia macam nie , Malam tu aku tengah IMing dengan Boyprendd tersayang 'Apiz Cimang' . Than tengah enjoy aku layan IM mama suruh aku ambil barang dekat atas . K serious potong stim gila -.- . Kalau aku melawan nanti jadi anak derhaka pulak kan . So aku pergi jelah ambil ♥ Before aku terlupa nak story nie lebih baik aku share sikit , time aku naik atas tu , think so aku lupe nak close IM box aku dengan apiz kot . Sebab tu mama and papa perli . Haih k aku sabar :l . Time aku turun papa terus perli aky macam nie : 

Papa : Bby tak masak ke hari nie ? ' papa to mama '


Mama : Tak lah by , Kenapa ? 


Aku turun dengan muka pelik then terus pandang adik aku dengan muka blurr -.- . Aku terus pergi dekat lappy then tengok IM box tak close . Ohh itu sebab lah dorang perli . K serious aku malu >< . Nasib baik time tu apiz send bende yang okay . Kalau takkk , Mampuss akuu -.- . K tu je aku nak story . Hope korang enjoy ♥ . Bye-bye :) . Have a nice day friends . Takecares for you self . 1 flying kiss gedik from me :-* . Assalamukalaikum :)